Авторизация все шаблоны для dle на сайте newtemplates.ru скачать
Єдність громадянського сектору для налагодження дієвого контролю за владою, з метою недопущення дій, які порушують права громадян.
 
  • 11:05 – Якщо ця влада впаде, то хто ж красти буде? 
  • 19:17 – Силовики в дії: закриття піратів чи атаки на it-сектор.. 
  • 13:18 – Вовлечение пенсионеров для наполнения доходной части бюджета 
  • 10:19 – Новий процес - формування громадського урядування 
  • 13:08 – ПРАВИЛА НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО ІНФРАСТРУКТУРИ КАБЕЛЬНОЇ КАНАЛІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРОЗВ’ЯЗКУ 

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Чергова зміна очільників правлячого олігархічного режиму призвела до руйнації системи державного управління, за два роки вони довели свою повну професійну непридатність та неспроможність до керування державою.

Криза державного управління охопила всі гілки влади, рівень професіоналізму впав до некерованого за всі роки незалежності і в першу чергу це стосується якості законотворчих ініціатив.

Нагальним прикладом цього є і законопроекти, які зроблені не для досягнення суспільного інтересу, а для отримання особистих переваг розробниками та власниками-замовниками цих законопроектів.

На наш погляд, єдиним дієвим механізмом, який в цих умовах здатний підготувати необхідні для держави законопроекти, є діяльність інститутів громадянського суспільства, які вже зараз готують проекти, що відповідають сучасним викликам суспільства та пропонують їх суб’єктам законодавчої ініціативи для внесення до парламенту.

Не виняток і діяльність експертів сфери ІКТ і телекомунікацій, які розробили базовий пакет законодавчих ініціатив, що можуть стати основою запровадження нових підходів у сфері електронних комунікацій, на противагу тих, що тривалий час «опрацьовуються» у Верховній Раді.

Хочемо довести, що наші напрацювання більш корисні для усієї галузі (ІКТ та телекомунікацій), ніж амбіційні підходи керівників Комітету ВРУ з питань інформатизації та зв’язку.

Запрошуємо усіх небайдужих підтримати нашу ініціативу і в ході спільного обговорення довести проекти до рівня Законів.
Звертаємо увагу, що при створенні проектів громадськості було застосовано такі підходи.

Щодо регулятора:

- окремий закон
, що визначає його правовий статус у сфері електронних комунікацій України, в тому числі щодо користування радіочастотами загальними користувачами радіочастот, та сфери поштового зв’язку, а також порядок її утворення, конкурсного відбору та призначення на посади посадових осіб, функціонування, фінансування, звітування тощо;

- відповідність Конституції України;

- вибірність голови членами, а не призначення з гори;

- відкритість діяльності регулятора;

- участь громадськості в контролі за діяльність гілок влади.

Щодо сфери електронних комунікацій:

- окремий закон, якій має новації щодо адаптація норм і положень ЄС, з урахуванням Конституції та законодавства України, та відповідає українському антимонопольному законодавству, єдиній державній політики у сферах державного нагляду (контролю), захисту прав споживачів, державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, надання адміністративних послуг та дозвільної системи у сфері господарської діяльності, бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні тощо;

- визначення, що в Україні доступ до Інтернету є одним з базових прав людини;

- встановлення, що споживач не може більше бути заручником одного оператора і має право на безперешкодний доступ до Інтернету та вільний вибір надавача послуг;

- правові засади для впровадження елементів саморегулювання та обов'язкове врахування громадської думки шляхом проведення обов'язкової громадської антикорупційної експертизи всіх законотворчих проектів у сфері електронних комунікацій та громадської експертизи діяльності органу регулювання в сфері електронних комунікацій й центрального органу виконавчої влади в галузі зв’язку у сфері електронних комунікацій;

- запровадження повідомного принципу діяльності суб’єктів господарювання;

- конкретизація питань на які не поширюється дія закону;

- повернення права виконання дозвільних процедур та адміністративних послуг від державного підприємства органу регулювання;

- особливості щодо діяльності та підтримки малого та середнього підприємництва;

- зменшення бар’єрів виходу на ринок та запровадження технологічної нейтральності;

Щодо змін податкового законодавства в частині рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України:

- запровадження
механізму розрахунку ставки рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України згідно з відповідною, затвердженою КМУ за досвідом ЄС;

- визначення, що до складу ставки можуть входити: витрати на адміністративну діяльність з регулювання радіочастотного спектру (витрати на регулювання, контроль і реалізацію) та стимулююча плата за ефективне використання радіочастотного ресурсу;

- внесення (до 1 червня) до ВРУ проекту закону про внесення змін до Податкового Кодексу щодо ставок, розрахованих згідно з Методикою;

- відміна щорічного підвищення ставок з урахуванням індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції.

Посилання на проекти Законів:


1. «Про взаємовідносини у сфері електронних комунікацій» : http://www.nau.inet.ua/doc/179-zakon-ukrayini-pro-vzayemovdnosini-u-sfer-elektronnih-komunkacy.html

2.«Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій України» : http://www.nau.inet.ua/doc/180-zakon-ukrayini-pro-naconalnu-komsyu-scho-zdysnyuye-derzhavne-regulyuvannya-u-sfer-elektronnih-komunkacy-ukrayini.html

3. Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо взаємовідносин у сфері електронних комунікацій) : http://www.nau.inet.ua/doc/181-zakon-ukrayini-vnesennya-zmn-do-podatkovogo-kodeksu-ukrayini-schodo-vzayemovdnosin-u-sfer-elektronnih-komunkacy.html


Залишити коментар
Я бы назвал этот материал синтементальным

-----

Активаторы microsoft office
  • dwa
  • 01-03-2017, 09:18
  • : 09:18
    • Нравится
    • 0
<a href="http://www.aaggh.co.uk/">aaa</a>uuu

Національна Асамблея України

 

22 грудня 2014 року на установчому засідання громадських організацій було прийнято рішення створити на паритетних засадах Національну Асамблею України. 

Метою якої є:
- розвиток громадського сектору України; 
- спільний захист прав, свобод та законних інтересів громадян; 
- встановлення громадського контролю за державним управлінням та державними фінансами; 
- підвищення ролі територіальних громад; 
- ефективна боротьба з корупцією та розкраданням державного майна та державних фінансів, тощо.

Контактний телефон:
(044) 233-73-88


  • Читається
  • Всі новини

ПОСТ-РЕЛІЗ

  • 22:54
  • 91
  • 0